Big Wojtek, gdybym mial wybierać tobym wolał kupic Ladę NIVĘ niz Dustera- tam to przynajmniej jest auto z zacięciem terenowym
[O2] Prośba o interpretację błędów z VAG-a
Zwiń
X
-
[O2] Prośba o interpretację błędów z VAG-a
Witam,
Zakupiłem sobie kabelek do swojej O2. VAG 912 EN.
Zrobiłem Auto-Scan i wypisało mi takie błędy:
Kod:01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: Malfunction 0010 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000
Kod:Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No SW: 1Z0 907 044 R HW: 1Z0 907 044 R Component: ClimatronicPQ35 110 0402 Revision: 00110021 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found: 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 - -
Kod:Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl Part No SW: 1K0 909 605 AA HW: 1K0 909 605 AA Component: Q2 AIRBAG VW8 027 0900 Revision: 11027000 Serial number: 003B5D134LP0 Coding: 0020786 Shop #: WSC 73430 790 00000 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Climatronic był na OFF, a silnik nie był włączony. Być może stąd te błędy ?
Nie grzebałem nic więcej bo to moja pierwsza styczność z VAG-iem więc nie chciałem nic uszkodzić.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 06 Sie, 10 15:29 ]
Mały update.
Skasowałem błędy, odpaliłem silnik. Sczytałem raz jeszcze.
Błąd z poduszkami zniknął, ale ten z climatronikiem jest nadal.
Kod:01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
Tylko jak się tam dostać i gdzie tego szukać ?
Pzdr
-
-
01810-silnik nastawczy klapy temperatury -prawy(v159) -
* trzeba go odnaleźć i sprawdzić, może styki albo silnik do wymiany.
00532 - napięcie zasilania - za mały sygnał (zwarcie z "plusem", wejście wtrysku otwarte)
* rozładowany akumulator
* słabe połączenie masy do komputera silnika
* przerwa w przewodach
* uszkodzony przekaźnik zasilania napięciowego
__________________________________
Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sawic... A wie ktoś może jak się do niego dostać ?
Nowy prawie 4 stówki
Choć nie zauważyłem, żeby coś nie tak było z temperaturą.
PzdrJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Posłałem Ci pdf-a na e-mail ( patrz str. 75 i 80 ). Żeby się dobrać do silniczka musisz zdjąć boczek tapicerki. Najpierw trzeba wyjąć do góry ramkę z mieszkiem, potem wykręcić popielniczkę; za popielniczką zobaczysz dwa wkręty, odkręcasz prawy ( trzyma prawy boczek tapicerki ) i jeszcze jeden z przodu ( w nogach pasażera ).
Wielkie dzięki.
Mam nadzieję, że uda mi się jakoś ten silniczek zreanimować.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 20 Sie, 10 19:21 ]
Dobra Panowie.
Silniczek zreanimowany.
Po kolei.
Żeby dostać się do tego elementu należy zrobić tak jak napisał Kowal 2002 plus trzeba zdemontować schowek pasażera. Opis z pdf-a okazał sie bardzo pomocny.
Po wymontowaniu i rozebraniu tego siłownika klapy można zobaczyć coś takiego:
Aż się nie chce wierzyć, że serwis krzyczy za to prawie 400 zł :shock:
Po podłączeniu na krótko okazało się, że wadliwy jest silnik. Nie chciało mi się go rozbierać, więc poszedłem do sklepu z elektroniką i kupiłem pierwszy lepszy siłownik do centralnego zamka. Silnik z tego siłownika pasował idealnie, ale niestety nie chciał działać. Coś tam bzyczało w tym silniczku, ale się nie kręcił.
Musiałem więc rozmontować oryginalny silniczek i go zreanimować. Po rozebraniu był kolejny szok - każdy normalny silnik ma szczotki na komutatorze, ten natomiast miał po prostu sprężynujące blaszki :shock: które do niego dotykały. To nie ma prawa działać na dłuższą metę. Wyczyściłem i dogiąłem te blaszki, ale ich stan był taki, że max za pół roku znowu padną. Muszę się rozejrzeć za alternatywnym silniczkiem do tego siłownika, tylko jeszcze nie rozkminiłem czemu ten niestandardowy nie chciał działać.
Chyba, że ktoś mógłby sprawdzić w serwisie ile sam ten silniczek kosztuje. Może po prostu trzeba kupić kilka zapasowych i już. Jest na nim numer części, więc powinien występować jako oddzielna cześć zamienna.
Po zebraniu wszystkiego do kupy błąd na climatroniku występował nadal, więc VAG-iem zresetowałem climatronic do ustawień fabrycznych i jest git. Żadnych błędów, temperatura da się ustawić bez problemu oddzielnie dla każdej strony.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 08 Paź, 10 13:56 ]
No i dodam, że ten silniczek, pomimo tego, że widnieje na nim numer części, nie jest do kupienia jako część zamienna.
Będę musiał na Elektrodzie zaczerpnąć informacji o co chodzi, że nie chodzi
Ten zamiennik znaczy sie.
Pzdr
Komentarz
-
Komentarz